خدمات پس از فروش 

ما در رائیکا همواره آماده پاسخگویی هستیم. شما می‌توانید برای ارسال درخواست‌های خود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

درخواست نصب

تینکلاینت ها و زیروکلاینت ها به دلیل پیچیدگی‌های فنی، باید بطور صحیح و با رعایت نکات فنی نصب شوند.

بعد از خرید دستگاه کافیست از طـریق بخش «درخواست نصب» خواسته خود را اعلام نمایید، همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی در روز و ساعت مورد توافق برای نصب دستگاه مراجعه خواهد کرد.

درخواست تعمیر

در صورت بروز هرگونه خرابی برای دستگاه، می‌توانید ایراد دستگاه خود را از طریق بخش «درخواست تعمیر» به ما اعلام نمایید تا تکنـسین‌های مجـرب در سریعترین زمان در محل شما حاضر شوند.

درخواست تمدید گارانتی

رائیکا به شما این امـکان را می‌دهد تا مدت زمان گارانتـی محصولات خود را افزایـش دهید.

برای ایـن منـظور، به بخش «درخواسـت تمدید گارانتی» مراجعه کنید تا کارشـناسان ما با شما تماس گیرند.

درخواست سرویس های دوره ای

انجام سرویس‌های دوره‌ای برای محصولات باعث می‌شود تا عملکرد دستگاه بهبود و طول عمر آن نیز افزایش یابد. پس از ثبت درخواست خود در بخش «سرویس‌های دوره ای» تکنسین‌های ما به محل شما مراجعه خواهند کرد.

نظرات و پیشنهادات شما

شنیدن نظرات و انتقادات شما، کمـک بزرگی برای رفع مشکلات احتمالی فرآیندهای کاری ما محسوب می‌شود.

پیشنهادات خود را از طریق بخش «نظرات و انتقادات» ارسـال بفرمایید تا موضـوع را بررسی کرده و نتیجه را به شما اعلام نماییم.