دسته بندی پرسش ها
پرسشهای متداول
آیا رائیکا در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
رائیکا در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه رائیکا از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@zeroclient.ir به ما اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر رائیکا در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنها باید به وب سایت زیرو مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.
آیا قیمتهای رائیکا نسبت به بازار ارزانتر است؟
سیاست قیمت گذاری در رائیکا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در رائیکا کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از رائیکا برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در رائیکا قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند.
سیاست قیمت گذاری در رائیکا منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند.
با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه رائیکا از قبیل "کوپن تخفیف" و "پیشنهاد شگفت انگیز" و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در رائیکا بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم کوپن تخفیف امکان پذیر است. شما میتوانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهرهمند شوید. برای مشاهده ویدئوی آموزشی کوپن تخفیف و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه کوپن تخفیف، روشی برای خرید ارزانتر مراجعه کنید.
آیا قیمت محصولات در سایت رائیکا به روز هستند؟
بله، رائیکا به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
چگونه میتوانم از سوابق دریافت و مصرف کوپن تخفیف خود مطلع شوم؟
برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف کوپن تخفیف، باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه "کوپن تخفیف" کلیک کنید تا به صفحهای منتقل شوید که اطلاعات کوپن تخفیف های شما شامل تاریخ ثبت، تراکنشها، تاریخ انقضا، اعتبار اولیه، اعتبار مصرفی، مانده و وضعیت در آن نشان داده میشود.
برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه کوپن تخفیف مراجعه نمایید.
کالایی را به سبد خریدم اضافه کردم ولی با وجودی که از خرید آن منصرف شدهام، کوپن تخفیف کم شده به حالت اولیه خود برنگشته است.
احتمالاً سبد خود را خالی نکردهاید، تا وقتی که کالا در سبد خرید شما قرار دارد، کوپن تخفیف به حساب شما بر نمیگردد.