دسته بندی پرسش ها

FAQs_Category_Filter

پرسش‌های متداول

رائیکا در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه رائیکا از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل  info@zeroclient.ir به ما اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر رائیکا در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب سایت زیرو مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.

سیاست قیمت‏ گذاری در رائیکا  مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در رائیکا کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از رائیکا برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در  رائیکا قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

سیاست قیمت‌ گذاری در رائیکا منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه رائیکا از قبیل "کوپن تخفیف" و "پیشنهاد شگفت انگیز" و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در رائیکا بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم کوپن تخفیف امکان پذیر است. شما می‏‌توانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهره‌مند شوید. برای مشاهده ویدئوی آموزشی کوپن تخفیف و دریافت اطلاعات بیشتر می‌‏توانید به صفحه کوپن تخفیف، روشی برای خرید ارزان‌تر مراجعه کنید.

بله، رائیکا به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف کوپن تخفیف، باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه "کوپن تخفیف‏‌" کلیک کنید تا به صفحه‏‌ای منتقل ‏شوید که اطلاعات کوپن تخفیف های شما شامل تاریخ ثبت، تراکنش‌‏ها، تاریخ انقضا، اعتبار اولیه، اعتبار مصرفی، مانده و وضعیت در آن نشان داده می‌‏شود.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه کوپن تخفیف مراجعه نمایید.

احتمالاً سبد خود را خالی نکرده‌‏اید، تا وقتی که کالا در سبد خرید شما قرار دارد، کوپن تخفیف به حساب شما بر نمی‏‌گردد.